בהזמנת יעל ענתבי, ראש רשימת "הליכוד ירושלים" למועצת העיר, הגיע השר שלמה קרעי לסיור בפסגת זאב כדי לבחון את בעיות הקליטה באזור צפון ירושלים. קרעי: "הגעתי לסיור בפסגת זאב עם יעל ענתבי והתושבים המקסימים כדי לבחון את בעיות הקליטה. אנו נעשה את כל הנדרש כדי לקדם ולזרז תהליכים כדי שתהיה קליטה טובה יותר בשגרה ובחירום גם לאור המצב הבטחוני בפסגת זאב. אני מאחל ליעל ענתבי הצלחה בבחירות בחודש הבא ושתמשיך בעשיה הטובה למען התושבים".

קשיי הקליטה של טלפונים סלולריים ושידורי הרדיו באזור פסגת זאב התרבו בשנים האחרונות ועם החרפת המצב הביטחוני ומיקומה של פסגת זאב בצמוד לגדר ההפרדה, לקליטה הסלולרית יש חשיבות גדולה וחוסר הקליטה יכול להיות מסכן חיים.

השר קרעי סיפר כי הוא במו"מ עם האוצר לאפשר הנחה לחברות הסלולר באגרות התדרים בתמורה לפריסת אנטנות שתעלה את רף השרות, אולם נדרשת הסכמה של הרשות המקומית להתקנת אנטנות נוספות.

השר הבטיח לעזור בקידום שתי האנטנות בפסגת זאב שאחת כבר אושרה ברח' חיל האויר והשנייה ברח' הרב משאש במצב אישור מתקדם.  במהלך הסיור דיבר השר קרעי עם אנשי משרדו שעדכנו כי הציוד הוזמן והאנטנה בחיל האויר תפעל כבר במהלך חודש מרץ.  לגבי האנטנה ברח' הרב משאש ביקש השר מאנשי משרדו לפעול מול חברות הסלולר להזמין כבר את הציוד  כדי שהאנטנה תוכל לפעול כבר במהלך חודש אפריל.

לגבי קליטת ערוצי הטלוויזיה והרדיו באמצעות עידן+ עדכן השר כי יפנה לרשות השנייה כדי שתגביר את עוצמת השידור של המשדר שנמצא בגבעת שאול (תל אל פול). כך גם יפעל השר מול תאגיד השידור להגברת עוצמת השידור של תחנות הרדיו כדי שיתגברו על תחנות ערביות המשדרות על אותם תדרים.

ענתבי הודתה לשר על ביקורו והסיוע שיינתן על ידי משרדו לקידום נושא הקליטה באזור.