כללית רפואה משלימה סיפקה טיפולי הדגמה בחינם באירוע ריטריט להורים ותינוקות עד גיל שנה שהתקיים בגן העיר, ת"א.

ביום חמישי ה-9.5 התקיים אירוע  בסגנון ריטריט להורים ותינוקות עד גיל שנה שנערך לתושבי  העיר, בגן העיר ת"א, אל האירוע הגיעו גם מטפלים ממרפאות כללית רפואה משלימה שבעיר, חולון ומודיעין. והקימו מתחם גדול עם שמונה מטפלים שונים, מתחום המגע.  טיפולי רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי וטווינא בחינם לאורחות הכנס במשך 5 שעות, בשעות הבוקר.

הטיפולים שניתנו היו:

רפלקסולוגיה- היא שיטת טיפול המתבססת על העיקרון כי כפות הרגליים והידיים משקפות את גוף האדם על מערכותיו השונות וכי יש בהן אזורים מייצגים לכל איבר וחלק בגוף. הטיפול כולל  שימוש בלחיצות, עיסוי ומתיחות קלות של כפות הרגליים. מגע במרכזי תחושה שונים ועיסוי נכון של הכפות ישפיע על איברים ומערכות לפעול בצורה טובה יותר. הטיפול הרפלקסולוגי יכול לסייע בהתמודדות עם כאבים מסוגים שונים, הפגת חרדות ומתחים, בעיות שינה, חולשה ועייפות ויכול לשפר גם את החיוניות. טיפול זה מתאים לכל הגילים כולל לתינוקות.

עיסוי רפואי- מתאים גם למבוגרים וגם לצעירים, הורים צעירים בוודאי שמעו גם על עיסוי תינוקות. עיסוי רפואי הוליסטי מסייע בהזרמת הדם ופינוי הרעלנים בגוף, אבל לא רק ויכול לסייע גם בהענקת גמישות טובה יותר ובהגדלת טווחי התנועה בשרירים, הפחתת מתח וחרדה, הקלה על תסמיני מיגרנות וכאבי מחזור, הפחתת תופעות בפיברומיאלגיה, כאבי גב ושרירים ועוד.

טווינא- היא שיטת טיפול שבאה מעולם הרפואה הסינית ומכונה גם "עיסוי סיני". ייחודו של העיסוי העתיק הזה טמון במידה רבה ביכולת שלו להשפיע על מגוון רחב של בעיות, בדגש על בעיות אורתופדיות וכאבים כרוניים מסוגים שונים. הניסיון של המטפלים בשיטה מלמד שהיא יכולה לסייע למי שסובלים מכאבי שריר ושלש שונים, ממוגבלויות בתנועה – עם או בלי כאבים. בנוסף, השילוב של העיסוי והמגע בנקודות ייעודיות בגוף מאפשר לשפר את זרימת הדם והאנרגיה ובכך להגביר את האיזון בין הגוף והנפש.

שרית ברק מטפלת ותיקה בעיסוי ורפלקסולוגיה בכללית רפואה משלימה: "אנו במרפאת כללית רפואה משלימה, מודים על הכבוד שנפל בחלקנו לקחת חלק באירוע, אנו שמחים כי יצא לנו לתרום חלק מזמננו ולתת לקהל המשתתפות באירוע להתנסות במגוון קטן משלל הטיפולים שאנו מציעים במרפאה שלנו, נמשיך לתרום."

קרדיט תמונה יח"צ כללית
קרדיט תמונה יח"צ כללית